کابل سوپر فست شارژ دوسر تایپ سی سامسونگ S22 S21 EP-DN975Samsung S22 S21 EP-DN975 Type-C Super Fast Charging Cable

کابل سوپر فست شارژ دوسر تایپ سی سامسونگ S22 S21 EP-DN975Samsung S22 S21 EP-DN975 Type-C Super Fast Charging Cable

329,000 تومان

پاک کردن
  • کارینا آنلاین
  • کارینا آنلاین
  • انبار مرکزی
ویژگی های محصول
  • نوع رابط: USB Type-C به USB Type-C
  • سازگار با: گوشی های با پورت تایپ سی
  • قابلیت انتقال دیتا

نقد و بررسی

کابل سوپر فست شارژ دوسر تایپ سی سامسونگ S22 S21 EP-DN975

کابل شارژ ارتباط بین برق و دستگاه را برقرار می‌کند و به صورت مستقیم با باتری موبایل ارتباط دارد،یکی از لوازم جانبی موبایل بسیار با اهمیت محسوب می‌شود و در انتخاب آن باید دقت بالایی داشت و سیم شارژری را انتخاب کرد که از بدنه‌ای مقاوم و ایمنی شارژ در کنار سرعت بالا برخوردار باشد.
کابل شارژ سرجعبه SAMSUNG EP-DN975 S22 5A بدنه‌ای فوق‌العاده مستحکم و منعطف دارد و در برابر آسیب بسیار مقاوم است این محصول  سوپر فست شارژ مدل EP-DN975 اصلی ساخت کشور ویتنام که به طول یک متراست نسل جدید کابل شارژ های Type C شرکت سامسونگ میباشد،که از انتقال داده های بالا و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.کابل دو سر تایپ سی سامسونگ شدت جریانی برابر با 20V/5A دارد و شارژی فوق‌العاده سریع را تقدیم تان می‌کند . بنابراین نیازی نیست مدت زمانی طولانی را برای شارژ باتری موبایل منتظر بمانید. درون آن تراشه‌ای هوشمند تعبیه شده که از باتری در برابر آسیب و انفجار محافظت می‌کند.
کابل شارژ سرجعبه SAMSUNG EP-DN975 S22 5A  با  قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بالا که در مدت کوتاهی فایل‌های زیادی را بارگذاری می‌کند.
امروزه اکثر لپتاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفنهای هوشمند بیشتر به درگاه‌های نوع C مجهز بوده و کاربر میتواند با خرید کابل های دو سر تایپ سی اقدام یه شارژ و انتقال داده با سرعت زیاد کند.همچنین جهت افزایش پهنای باند انتقال داده تا 10 گیگابیت‌ برثانیه را داد. در این کابل دو سر تایپ سی Samsung مدل EP-DN975 اصلی علاوه بر دو برابر شدن سرعت از 5 گیگابیت نسل اول به 10 گیگابیت را دارند و این یعنی یو اس بی های نسل جدید تا 5 آمپر را براحتی پشتیبانی می‌کند. جنسیت عالی و قابلیت انعطاف پذیری زیاد در برابر گره خوردگی فشار و کشیدگی از دیگر ویژگی های این سیم شارژ می باشد.

کابل شارژ Type-C به Type-C سامسونگ مدل EP-DN975 طول 1 متر

کابل دو سر تایپ سی سامسونگ سوپر فست شارژر مدل EP-DN975 اصلی ساخت کشور ویتنام که به طول یک متر نسل جدید کابل شارژ های Type C شرکت سامسونگ که از انتقال داده های بالا و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این نسل کانکتور جدید برخلاف نسخه‌های قبلی یو اس بی با نام Type-C شناخته و می‌تواند به هر دو طرف درگاه گوشی یا دستگاه های تایپ سی متصل کرد و دیگر نیازی به چرخاندن و تعویض جهت آن نیست. کابل های تایپ سی قابلیت حمل جریان بیشتری را دارند. این کابل با ورودی کانکتور تایپ سی و شدت جریان خروجی 5 آمپر مناسب برای کسانی که بیش از حد از گوشی خود استفاده می‌کنند

رنگ

سفید

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل سوپر فست شارژ دوسر تایپ سی سامسونگ S22 S21 EP-DN975”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان عضویت در karinaonline : 25 مهر 1403
0 از 5
0 رضایت خرید|(0) رای
این فروشنده ، موقعیت مکانی خود را برروی نقشه مشخص نکرده است.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.

محصولات مرتبط